پیشرفت اپل در فضای AR با iOS 11

  • منبع: Cnet
  • تاریخ: جمعه 26 خرداد 1396 - 15:45
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پیشرفت اپل در فضای AR با iOS 11

قابلیت واقعیت افزوده اپل iOS 11اپل بسیار واقعی بنظر میرسد، و عمیقا قابل ملاحظه است. دولوپرها در حال حاضر به نسخه آزمایشی تکان دهنده و با ظاهری جذاب دست پیدا کردند. نسخه بتا بعد از WWDC  موجود شد، و مشخص شد نصب آن آسان است و ممکن است با اپلیکیشنهای دیگر نیز قابل اشتراک گذاری باشد.

کمپانی اسکچفب Sketchfab، کمپانی نشر آثاری با محتوای سه بعدی، در حال حاضر ابزاری معرفی کرده است که از کیت AR اپل در قالب وب ویو بکار برده شده، که هر سابجکت سه بعدی را به المان AR تغییر میدهد. 

آلبن دینویل بنیانگزار و مدیر عامل شرکت اسکچفب به خبرگزاری Cnet گفت این یعنی تولید کنندگان محصولات سه بعدی میتوانند محصولات سه بعدی خود را فورا به AR تبدیل کنند، بدون کمترین اتلاف وقت یا انجام کارهای اضافی. اپلیکیشن اسکچفب مد AR مخصوص خود را دارد، که با استفاده از آن میتوان هرچی را که آپلود میشود بلافاصله به صورت مد واقعیت افزوده مشاهده کرد، از جمله همان محتوایی که در واقعیت مجازی VR  قابل مشاهده است نیز میتواند به AR  تبدیل شود. با ساخت فضای پیشرفته تر VR، مانند ارتباط بین اشیا، میتوان به کیفیت بهتری در AR دست یافت.

بنظر میرسد iOS 11 میتواند قرار است با عرضه رسمی نرم افزار جدیدش AR-سازی را در مورد موارد بیشتر و با سرعت بالاتری انجام دهد.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه