سامسونگ قصد دارد یک کروم‌بوک جداشدنی بسازد

  • تاریخ: سه شنبه 30 آبان 1396 - 18:01
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
سامسونگ قصد دارد یک کروم‌بوک جداشدنی بسازد

وقتی درباره کامپیوترهای قابل حمل صحبت می‌کنیم، مشتریان در حال حاضر بیشترین انتخاب‌های ممکن را پیش رو دارند. بسیاری افراد در طول روز کارهای خود را با گوشی‌های هوشمند خود انجام می‌دهند، اما آنهایی که نیازمند یک نمایشگر بزرگتر هستند می‌بایست مابین یک تبلت یا یک لپ تاپ سنتی انتخاب کنند. هر دو گزینه از نقاط ضعف و قوت خود برخوردارند. لپ‌تاپ‌ها نمایشگری بزرگتر و کیبورد بهتری دارند و معمولا قدرتمند ظاهر می‌شوند، اما گرانتر هم هستند و حمل و نقل آنها همیشه راحت نیست.
لپ‌تاپ‌های جدا شدنی یک پیشنهاد بینابین مابین لپ‌تاپ و کامپیوتر هستند. یک لپ‌تاپ جداشدنی معمولا یک تبلت است که با یک کیبورد متصل همراه شده است، و بدین طریق می‌توانید از آن به عنوان یک لپ‌تاپ سنتی استفاده کنید. و اگر قصد دارید از آن به عنوان یک تبلت لمسی استاندارد استفاده کنید، به سادگی می‌توانید نمایشگر را از کیبورد حذف کنید.
لپ‌تاپ‌های جداشدنی با ظهور Surface از مایکروسافت به شدت محبوب شده‌اند، اما اغلب آنها بسیار گران قیمت هستند. Surface Book 2 یک قطعه سخت‌افزاری بسیار عالی است، اما قیمت آن از 1000 دلار شروع می‌شود. اخیرا در خبرها شایع شده است که سامسونگ قصد ساختن یک کروم‌بوک جداشدنی را دارد.
معمولا، کروم‌بوک‌ها، که از سیستم عامل Chrome OS از گوگل استفاده می‌کنند، ارزانتر از ویندوز یا لپ‌تاپ‌های مک هستند. موارد دیگری هم همچون PixelBook وجود دارند، اما کروم‌بوک‌ها معمولا چیزی مابین 200-500 دلار قیمت دارند. بسیار خوب خواهد شد اگر کروم‌بوک جداشدنی سامسونگ در همین رنج قیمتی باقی بماند.
ما هنوز هیچ اطلاعاتی درباره جزئيات این کروم‌بوک در اختیار نداریم و صرفا سعی داریم پازل‌ها را کنار همدیگر بچینیم. گفته می‌شود که این دستگاه از یک پردازنده Kaby Lake برخوردار است، و با اسم کد nautilus شناخته می‌شود. سامسونگ هنوز چیزی در مورد این دستگاه نگفته است.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه