پروژه جدید انرژی به منظور کمک به خانواده های کم درآمد در تامین انرژی در آمریکا

  • منبع: theverge
  • تاریخ: شنبه 1 اردیبهشت 1397 - 12:29
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پروژه جدید انرژی به منظور کمک به خانواده های کم درآمد در تامین انرژی در آمریکا
کمپانی Nest از پروژه ای به نام پروژه انرژی خبر می دهد، یک طرح ابتکاری که این کمپانی می گوید آگاهی را در زمینه بارمالی در مورد صنایع همگانی مثل انرژی که می تواند بر خانواده های کم درآمد تحمیل شود، افزایش می دهد.

کمپانی Nest از پروژه ای به نام پروژه انرژی خبر می دهد، یک طرح ابتکاری که این کمپانی می گوید آگاهی را در زمینه بارمالی در مورد صنایع همگانی مثل انرژی که می تواند بر خانواده های کم درآمد تحمیل شود، افزایش می دهد. متوسط خانواده ها در آمریکا 3.5 درصد از درآمد خود را برای انرژی خرج می کنند اما یک خانواده از پنج خانواده، 20 درصد یا بیشتر از درآمد خود را بر روی صورت حساب ها خرج می کنند و این موضوع می تواند منجر به مبارزه واقعی و تصمیمات سخت در زمینه بودجه بندی در یک خانواده باشد.

این کمپانی به مطبوعات اعلام کرد: " ما متعهد به نصب یک میلیون ترموستات با قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی و پول در خانه ها هستیم که در طول پنج سال آینده با همکاری شرکت های انرژی، بنگاه های املاک مثل Fannie Mae و سازمان های غیرانتفاعی که در حال تلاش برای آوردن بهره وری انرژی برای همه هستند، به مقدار زیادی مورد نیاز قرار می گیرند. "

کمپانی Nest برای سازمان های مربوطه قیمتی خاص در حدود 169 دلار برای Nest Thermostat E در نظر خواهد گرفت که باعث می شود این محصول با قیمت پایین تر و نصب رایگان درخانه های افراد آمریکایی که از نظر درآمد واجد شرایط می باشد، نصب شود. در میان شرکای این کمپانی سازمان غیردولتی Habitat for Humanity وجود دارد. این کمپانی اعلام کرد: " به عنوان بخشی از چشم انداز مشترک ما برای ایجاد خانه های اندیشمند و پایدار، کمپانی Nest یک محصول  Nest Thermostat E برای هر خانه ساخته شده توسط کمپانی غیردولتی Habitat for Humanity در ایالت متحده در سال 2018 اهدا می کند و برای دو هفته در روز زمین  (Earth Day) از 16 آوریل (27 فروردین) تا 30 آوریل (10 اردیبهشت)، 10 درصد از درآمد حاصل از فروش ترموستات های کمپانی Nest (تا مبلغ 500000 دلار) به سازمان هایی از جمله Habitat for Humanity که راه حل های بهره وری انرژی را در اختیار افرادی قرار می دهند که به مقدار زیادی به آن نیاز دارند، اهدا خواهد کرد.

افزایش آگاهی، هدف کلیدی پروژه انرژی است. کمپانی Nest از تکنیک مصورسازی داده ها برای محل زندگی شما و فراتر از آن استفاده می کند جایی که در واقع شما می توانید  تاثیر بار انرژی بر جوامع سرتا سر کشور را کشف کنید. برای افرادی که مایل به کمک به سازمان هایی هستند که به خانواده های کم درآمد کمک می کنند، کمپانی Nest به کمک هایی تا مبلغ 250000 دلار به همان مقدار اضافه می کند. این کمپانی همچنین برنامه های شرکت های صنایع همگانی مثل آب، برق و گاز را که می توانند در بعضی موارد به مشتریان کمک کنند تا نیازهای انرژی را بدون قربانی کردن نیازهای ضروری دیگر تامین کنند، لیست می کند.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه