پیکسل‌های جدید در رنگ‌ها و قیمت‌های متنوع

  • تاریخ: پنجشنبه 30 شهریور 1396 - 11:35
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پیکسل‌های جدید در رنگ‌ها و قیمت‌های متنوع

گوگل در مراسمی در 4 اکتبر می‌خواهد گوشی‌های جدید پیکسل 2 و پیکسل 2 XL را معرفی کند. امروز چند تصویر از ظاهر احتمالی این گوشی‌ها به بیرون درز پیدا کرد و نشان از تنوع رنگ در این محصول را داشت. در این تصاویر ما تنها صفحه‌ی پشتی گوشی‌ها را می‌بینیم و احتما می‌دهیم که همان طراحی قبلی گوشی در این سری نیز حفظ شده است.

اجازه دهید با پیکسل 2 شروع کنیم. در این تصاویر این گوشی در سه رنگ Kinda blue، Clearly White و Just Black دیده می‌شود؛ این سنت اسم‌گذاری رنگ‌ گوشی‌های گوگل ادامه‌ دهنده‌ی رویه‌ی بامزه‌ی  پارسال است که اسامی Quite black، Very Silver و Really Blue را برای رنگ‌بندی گوشی در نظر گرفته بود.

پیکسل 2 با 64 گیگابایت رم 649 دلار قیمت خواهد داشت و در صورت دوبرابر شدن رم این قیمت نیز دوبرابر خواهد شد. این درست همان قیمتی است که نسخه‌ی پیشین آن، پیکسل اصلی، به فروش می‌رفت اما در این نسخه شما 32 گیگابایت حافظه‌ی اضافی را با قیمت 649 دلار در بازار خواهید دید.

برای پیکسل 2XL ظاهرا شاهد همان رنگ Just Black برای سایز کوچکترش خواهیم بود که با نسخه‌ی رنگی panda که به نام سیاه و سفید عرضه خواهد شد همراه خواهد بود.

 

حالا خبر بد. منبع این تصاویر گفته است که پیکسل 2XL با 64 گیگابایت حافظه 849 دلار به فروش خواهد رفت و برای نسخه‌ی 128 گیگابایتی این مبلغ به 949 دلار خواهد رسید. این گوشی از نظر ظرفیت حافظه تنها در این دو نسخه عرضه خواهد شد. قیمت پایه 80 دلار گرانتر از چیزی است که گوگل سال پیش برای پیکسل XL در نظر گرفته بود، اما اینجا شما از یک حافظه‌ی دوبرابر برخوردارید (گوشی عرضه شده در سال 2016 از حافظه‌ی 32 گیگابایتی برخوردار بود). هیچ ویژگی‌ای به نسخه‌ی 128 گیگابایتی اضافه نشده است. در این گوشی تنها شاهد یک افزایش قیمتی 80 دلاری هستیم.

گوشی‌های هوشمند این روزا گرانتر و گرانتر می‌شوند و ظاهرا می‌بایست از گوگل منتشر باشیم که قیمت 999 دلار را برای گوشی‌های خود در نظر نگرفته است.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه