اندروید 8.0 Oreo بر روی گوشی‌های Mate 9 و P10

  • تاریخ: پنجشنبه 27 مهر 1396 - 18:39
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
اندروید 8.0 Oreo بر روی گوشی‌های Mate 9 و P10

گوشی‌های Mate 10 و Mate 10 Pro از هوآوی اولین گوشی‌های هوشمندی هستند که با اندروید 8.0 Oreo عرضه می‌شوند. با اینحال، این دو گوشی تنها مدلهای چینی‌ای نیستند که از آخرین نسخه‌ی اندروید گوگل برخوردار خواهند بود.
در طول مراسم رونمایی از Mate 10، هوآوی اعلام کرد که سری Mate 9 و P10 نیز در ماههای پیش رو از آپدیت اندرود 8.0 Oreo منتفع خواهند شد. هوآوی Mate 9 و Mte 9 Pro اولین مدلهایی هستند که این آپدیت را بر خود می‌بینند؛ به دنبال آنها مدلهای P10 و P10 Plus نیز از این آپدیت برخوردار خواهند شد.
این سازنده‌ چینی گوشی‌های هوشمند گفته است که اندروید سری Mate 9 سه تا چهار هفته پس از عرضه گوشی Mate 10 آپدیت خواهد شد. در مورد سری P10 این شرکت کمی دست به عصا پیش رفت و اعلام کرد که این آپدیت در آینده‌ نزدیک منتشر خواهد شد. با توجه به اینکه انتظار می‌رود گوشی Mate 10 در اواخر ماه اکتبر به بازار عرضه شود، سری Mate 9 تا اواخر نوامبر جدیدترین آپدیت اندروید 8.0 Oreo را از آن خود خواهند کرد.
تغییرات بصری معدودی در این نسخه اعلام شده است و EMUI 8.0 در کلیت شبیه به نسخه قبلی رابط کاربری هوآوی خواهد بود. با اینحال، پیشرفت‌های زیادی در پشت صحنه صورت گرفته است و هوآوی ادعا می‌کند که عملکرد این گوشی تا 12 درصد بهتر شده است. در آخر اینکه، هوآوی به وضوح اعلام کرد که دوربین Mate 10 از ویژگی هوشمند آنی تشخیص هویت برخوردار نخواهد بود، اما آپدیت جدید بسیاری از دیگر ویژگیهای هوش مصنوعی را با خود به همراه خواهد داشت

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه