فروش کمتر از انتظار ‌آیفون 8 و فروش قدرتمند آیفون X

  • تاریخ: یکشنبه 21 آبان 1396 - 22:41
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
فروش کمتر از انتظار ‌آیفون 8 و فروش قدرتمند آیفون X

یکی از تحلیلگران معتبر از KGI به نام مینگ چی کو امروز یادداشت دیگری برای سرمایه‌گذاران منتشر کرد که در آن سعی داشت عملکرد گوشی‌های هوشمند جدید اپل را در فصل پایانی سال و اوایل سال 2018 بررسی کند.
کو تخمین می‌زند که آیفون X مابین 22 تا 24 میلیون واحد در فصلپایانی سال خواهد فروخت و عملکرد قدرتمند خودش را به ماههای اولیه سال 2018 نیز خواهد کشاند. انتظار می‌رود که تولید این پرچمدار در فصل بعدی که قرار است کمبود تولید به پایان برسد  از 35 درصد به 45 درصد افزایش خواهد داشت. در این حال، مردم به این نتیجه خواهند رسید که حذف دکمه خانه چندان مهم نبوده است و بدون آن نیز میتوان با گوشی کار کرد.
اما به دو گوشی دیگر اپل برسیم؛ انتظار می‌رود تقاضا برای آیفون 8 کمتر از انتظارات باشد و اپل تولید آن را در فصل اول 2018 به کمتر از نصف خواهد رساند. از دیگر رو، آیفون 8 پلاس، کمی از انتظارات بهتر عمل کرده است، زیرا گزینه‌ی مناسبی برای آنانی است که آیفون را با نمایشگر بزرگ می‌خواهند.
هنوز، کو پیش بینی می‌کند که اپل و شرکای سازنده آن بعضی از خط تولیدهای آیفون 8 را به تولید آیفون X اختصاص خواهند داد تا کار تولید را سرعت بخشند. این کار باعث می‌شود قبل از پایان سال چیزی مابین 25 تا 27 میلیون واحد گوشی به بازار تزریق شود.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه