تاخیر در عرضه LTE Surface Pro تا بهار 2018

  • تاریخ: یکشنبه 30 مهر 1396 - 22:22
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
تاخیر در عرضه LTE Surface Pro تا بهار 2018

ماه پیش در کنفرانس اپل در گفت و گو با مسئولان مایکروسافت تایید کردیم که محصول جدید LTE Surface Pro در 1 دسامبر امسال عرضه می‌گردد. این تاریخ با سرویس توزیع خرد بریتانیایی هماهنگ شد و این شرکت در کنار اعلان مایکروسافت از عرضه این محصول در پاییز، شروع به ثبت پیش سفارش این محصول کرد. با این تفاسیر، به نظر می‌رسد که این تاریخ تغییر کرده است. مایکروسافت در خفا بخش مرتبط با  سوال و جواب‌های فروشگاه‌اش در رابطه با Surface Pro را به روز کرد تا بگوید مدل LTE تا بهار 2018 عرضه نخواهد شد.
"این محصول چه زمانی عرضه خواهد شد؟"
"Surface Pro به همراه LTE در بهار سال 2018 برای فروش آماده خواهد بود. ما خوشحالیم که محصولی سریعتر، سبک‌تر، کم سر و صدا تر و متصل‌تر از همیشه به شما ارائه خواهیم کرد."
مدل LTE در مدهای Core i5 و با مودم اسنپ دراگون X16 عرضه خواهد شد. این مودم در مکانی قرار گرفته است که مدل Core i7 در آنجا تعبیه شده است. مایکروسافت همچنین می‌گوید که این ویژگی بر عمر باطری تاثیر چندانی نخواهد داشت، و حتی زمانی که تنها از ارتباط سلولی (cellular) استفاده می‌کنید، 90 درصد از عمر باطری را به خود اختصاص می‌دهد.
تاخیر همیشه باعث بروز سوالات بسیاری می‌شود. زمانی که مایکروسافت این محصور را در کنفرانس Ignite رونمایی کرد، به نظر کامل می‌رسد، زیرا این محصول در اختیار حضار برای آزمایش کردن قرار گرفته بود. ما بر سر تاخیر در عرضه این محصول با مایکروسافت مکاتبه کردیم که هنوز جوابی از این بابت دریافت نکرده‌ایم.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه