ماین کرفت به خانه اپرای سیدنی میرود

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ماین کرفت به خانه اپرای سیدنی میرود

هنوز برای فاش کردن اتفاقاتی که در MineCon رخ داده است آماده نیستیم. اما مردم اقیانوسیه برای برگزاری رویدادهای تماما جدید با همکاری خانه اپرا سیدنی استقبال میکنند. این شهر مکان مناسبی برای شروع عرضه این فانتزی حماسی، یعنی ماین کرفت، میباشد. میتوان در صحنه رقابت شریک شد، با سوپر استارها، خوانندگان اپرا، تیم توسعه دهنده و ماین کرفتی ها شریک شد.

رویدادهای متعددی در سیدنی در تاریخ ها 2 جولای و 3 جولای اجرا خواهند شد و شما میتوانید از سایت خانه اپرای سیدنی بلیط تهیه کنید. دسته بندی های مختلفی از بلیطها وجود دارد با توجه به خواسته شما که میخواهید در اولین رقابت رسمی ماین کرفت در استرالیا شرکت کنید، یا دوست خود را تشویق و یا فقط قصد دارید از دیدن نمایش لذت ببرید.

اگر مبارزه با نخبه های ماین کرفت باز سخت شد، کارهای زیاد دیگری وجود دارد که میتوانید انجام دهید یا با تماشای آنها سرگرم شوید. از جمله اینکه بازی را در قسمت رایگان شروع کنید و دوستهای جدید پیدا کنید، یا به دنبال فرصتهای عکاسی از باغ وحش باشید. در قسمت آموزش چیزی یاد بگیرید، لباس های مخصوص خود را پوشید تا در رقابت لباسهای محلی شرکت کنید و یکدیگر را به چالش بکشید. لیدیا وینترز مدیر برند کمپانی و جنز برگنستن، طراح بازی های ویدیویی، سخنرانی ویژه ای خواهند داشت. پس همراه شوید.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه