شارژر جدید وایرلس کمپانی Mophie

  • منبع: theverge
  • تاریخ: سه شنبه 21 فروردین 1397 - 10:14
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
شارژر جدید وایرلس کمپانی Mophie
کمپانی Mophie یک شارژر وایرلس جدید را معرفی کرده است که Wireless Charge Stream Pad Plus نام دارد. این اساسا یک نسخه به روز شده از پایه شارژر بیسیم است.

کمپانی Mophie یک شارژر وایرلس جدید را معرفی کرده است که Wireless Charge Stream Pad Plus نام دارد. این اساسا یک نسخه به روز شده از Wireless Charging Base  (پایه شارژر بیسیم) است که این کمپانی با همکاری اپل خبرداد، زمانی که سازندگان آیفون برای اولین بار iPhone X و iPhone 8 را همراه با شارژر بیسیم درسال گذشته به بازارعرضه کردند.

شبیه پایه شارژر بیسیم، Wireless Charge Stream Pad Plus یک شارژر بیسیم مبتنی بر فناوری Qi است اما بر خلاف نسخه پیشین که موقعیت مهمی به عنوان یکی از دو شارژر که اپل در فروشگاه های خود می فروشد، داشت، این نسخه به روز شده به جای ماکزیمم شارژ 7.5 وات که پایه شارژر بیسیم  پیشنهاد می داد، شارژ بیسیم 10 وات را پیشنهاد می دهد. این موضوع باعث شارژ سریع تر درگوشی هایی مثل Galaxy S9 که دارای گزینه شارژ سریع Qi می باشند، شده است در حالی که گوشی های آیفون همچنان درماکزیمم شارژ 7.5 وات باقی مانده است.

Mophie شارژر جدید وایرلس کمپانی

آیا این به روزرسانی مفید و کارآمد است؟ البته، اما هنوزاستدلالی وجود دارد که کمپانی Mophie بهتر بود که فقط از مشخصه های بالاتر برای شروع کار حمایت می کرد به جای اینکه با سرعت آهسته تراپل پیش برود. Wireless Charge Stream Pad Plus یک مشکل بزرگ دیگر که پایه شارژر بیسیم داشت را حل می کند، این شارژر از کابل استاندارد MicroUSB استفاده می کند به جای آنکه از متصل کننده اختصاصی مدل اصلی آن استفاده کند. اما ناامید کننده است که کمپانی  Mophie هنوز از USB-C استفاده نمی کند.

اما هنوز یک مشکل بزرگی وجود دارد که باید حل شود و آن قیمت این محصول است. هنوز مبلغ 59.95 دلار در مقایسه با شارژر های بی سیم  ارزان تر از کمپانی های دیگر مانند Anker، RavPower و Samsungمبلغ خیلی بالایی است. این موضوع خوب است که کمپانی Mophie به طور فعال شارژرهای بی سیم که ارائه می دهد را بهبود می بخشد اما Wireless Charge Stream Pad Plus به نظر نمی رسد که به حدی باشد که قیمت بالای آن را توجیه کند.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه