معرفی دوربین عکاسی پرچمدار پاناسونیک به نام G9

  • تاریخ: جمعه 19 آبان 1396 - 21:06
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
معرفی دوربین عکاسی پرچمدار پاناسونیک به نام G9

پاناسونیک دوربین G9 را معرفی کرد؛ پرچمدار بدون آینه این شرکت که از لنزهای قابل تغویض برای عکاسی ثابت برخوردار است. این شرکت ادعا می‌کند که بالاترین کیفیت تصویر در تاریخ تمام دوربینهای LUMIX G ارائه می‌کند.

دوربین G9 از یک سنسور Micro Four Thirds بیست مگاپیکسلی برخوردار است. فیلتر نوری در این لنز قرار نگرفته است و موتور پردازش Venus 10 در آن تعبیه شده است. این دوربین همچنین عکس‌هایی 80 مگاپیکسلی را در حالت ثابت به دو فرمت RAW و JPEG تولید می‌کند. با استفاده از یک سه پایه و تغییر سنسور دوربین می‌توان به این مهم دست یافت. G9 از سیستم تثبیت‌سازی 5-axis برخوردار است که به شما اجازه می‌دهد عکسهایی با شاتر پایین  در حالت 6.5 stop  گرفت. با وجود لنزهای تثبیت‌ساز 2-axis، G9 هم برای تصویربرداری و هم برای فیلمبرداری تصاویر پایداری را تولید می‌کند.

 

 

G9 در حالت burst با سرعت 20 فریم بر ثانیه برای حالت مداوم عکسبرداری می‌کند و برای حالت ثابت با سرعت 60 فریم بر ثانیه آن را انجام می‌دهد. کیفیت‌ عکس‌ها در این دو حالت 20.3 مگاپیکسل کامل است. حالت 6K به شما اجازه می‌دهد تصاویر را با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کنید و حالت 4K نیز با 60 فریم بر ثانیه تصاویر دقیقی را برای شما تولید می کند. G9 از سیستم فوکوس خودکار پاناسونیک DFC با 225 نقطه برخوردار است. این شرکت ادعا می‌کند که این سیستم با زمان فوکوس 0.04 ثانیه، سریعترین دوربین جهان است.

 

G9 با آلیاژ منیزیم ساخته شده است و در برابر آب و گرد و خاک و سرمای شدید تا منفی ده درجه سلسیوس مقاوم است. این دوربین بطور همزمان از دو کارت UHS-II SD پشتیبانی می‌کند. بالاخره اینکه قیمت این گوشی 1699 دلار تعیین شده است که اگر بخواهید باطری اضافه بخرید باید 349 دلار دیگر به آن اضافه کنید.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه