ساخت حساب کاربری شیائومی

  • منبع: جانبی
  • تاریخ: دوشنبه 16 اسفند 1400 - 08:38
  • صفحه: اخبار,بلاگ
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ساخت حساب کاربری شیائومی
برای استفاده از برخی از محصولات شیائومی نیاز به نصب اپلیکیشن موبوط به آن است که استفاده از اپلیکیشن خود نیاز به ساخت حساب کاربری دارد که در این مقاله کوتاه قصد داریم ساخت حساب کاربری آموزش دهیم.

آموزش ساخت حساب کاربری شیائومی:

آدرس https://account.xiaomi.com را در مرورگر باز کنید یا اگر از اپلیکیشن Mi fit برای استفاده از می بند یا  استفاده می کنید نرم افزار را دانلود کنید. 


google playapp store  

1. در مرحله اول اگر حساب کاربری از قبل ساخته اید می توانید با انتخاب گزینه Sign in وارد حساب کاربری خود شوید و در صورت نداشتن حساب کاربری با انتخاب گزینه Sign up اقدام به ساخت حساب کاربری کنید و به مرحله بعد رفته.

2. در مرحله دوم به دلیل نبود کشور ایران در لیست کشورها آخرین گزینه یعنی Other را انتخاب میکنیم و با زدن گزینه Next به مرحله بعدی می رویم.

3. پس از انتخاب گزینه Next توافق و سیاست مربوط به استفاده از نرم افزار اطلاع رسانی می شود و با انتخاب هر گزینه می توانید اطلاعات بیشتری را بدست آورید. گزینه Agree را انتخاب می کنیم تا به مرحله بعد برویم.

4. در این مرحله گزینه ی Create account را برای ایجاد حساب کاربری جدید انتخاب کنید. اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید می توانید با انتخاب گزینه Forgot password رمز عبورتان را بازیابی کنید. 

5. با انتخاب Create account پنجره ای نمایش داده می شود که روش ساخت اکانت را از شما سوال میکند که به دلخواه میتوانید از هر یک از راههای اقدام کنید. گزینه Mi را برای ایجاد حساب کاربری انتخاب می کنیم. 

6. در این مرحله در قسمت کشور، Iran را انتخاب می کنیم و در قسمت پایین ایمیل را وارد می کنیم و گزینه Create Mi Account را انتخاب می کنیم.  

7. در مرحله آخر رمز عبور را که باید 8-16 کاراکتر متشکل از حروف و عدد باشد را وارد می کنیم و در زیر آن حروف موجود در تصویر را وارد می کنیم و گزینه Submit را انتخاب می کنیم.

ایمیلی برای شما ارسال میشود که حاوی لینک تایید ایجاد حساب کابری ست بر روی آن کلیک کنید و حساب کابری شما فعال خواهد شد و اکنون می توانید با حساب کاربری خود از اپلیکیشن های Mi استفاده کنید.

خرید دستبند سلامتی Mi Band 4



افزودن دیدگاه
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
نظرات