تیشرت مختص دویدن کمپانی Rhone جریان خون را افزایش می دهد

  • تاریخ: سه شنبه 22 اسفند 1396 - 11:28
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
تیشرت مختص دویدن کمپانی Rhone جریان خون را افزایش می دهد

محصولات زیادی در بازار برای کمک به بهبود عملکرد شما وجود دارند. از سنسورهای یکپارچه گرفته تا پوشیدنی ها و هر چیز دیگری در این میان. کاری که شما باید انجام دهید، انتخاب مناسب ترین ابزار برای ماموریتتان است. در حال حاضر، لباسی که شما می پوشید، می تواند به عملکرد بهتربدن شما کمک کند و زود تر بهبود یابید. کمپانی پوشاک Rhone یک تیشرت مخصوص دویدن، یکپارچه شده با تکنولوژی Celliant را معرفی کرد که یک پارچه مختص این کمپانی است و به طور موقت جریان خون را به منظور افزایش عملکرد فیزیکی، افزایش می دهد.

سوالی که پیش می آید این است که این تیشرت چگونه کار می کند؟ تکنولوژی Celliant گرمای بدن شما را تحت کنترل قرارمی دهد، آن را بازیابی می کند و دوباره به شما بر می گرداند ودر نهایت اکسیژن بیشتری برای سلول های شما فراهم می کند. Celliant یک تکنولوژی انقلابی است که از مواد اختصاصی ومعدنی که در فیبرها و نخ ها جاسازی شده است، استفاده می کند. این شرکت تکنولوژی با برند های پوشاک سراسر دنیا همکاری می کند. علاوه بر این، اداره غذا ودارو، Celliant را به عنوان یک ابزار پزشکی و محصول سلامت عمومی برچسب گذاری کرده است.

این فرآیند با ترکیبی از 13 مواد معدنی که واکنش گرمازایی دارند ودرهسته الیاف پلی استردرطول فرآیند اکستروژن جایگذاری شده اند، شروع می شود. این مواد معدنی به پارچه اجازه می دهند که انرژی نورالکترومغناطیس مادون قرمز قابل مشاهده راجذب کرده و دوباره منتشر کند. آن ها طول موج ها را تغییر می دهند و برای بدن قابل جذب می سازند. گرمای منعکس شده بدن، باعث عریض شدن عروق در شبکه مویرگی می شود و به دنبال آن اکسیژن بیشتری را دراختیارسلول های شما قرار می دهد و انرژی بیشتری را برای بدن شما فراهم می کند. بهبود گردش خون در بدن سبب افزایش حدود هفت درصدی اکسیژن رسانی می شود و به بدن شما اجازه می دهد که از اکسیژن به طور کارآمدی استفاده کند. بهترین قسمت آن این است که این قابلیت با شستن از بین نمی رود وعملکرد محصول را در طول عمر آن تضمین می کند.

Rhone تیشرت کمپانی

فناوری Celliant نه تنها سبب افزایش عملکرد می شود بلکه به عضلات شما کمک می کند تا زودتر بهبود یابند و به شما اجازه می دهد تا بهتر بخوابید. این شبکه مواد معدنی اختصاصی این شرکت، در لباس های فنی، لباس های ورزشی، لباس های ساخته شده از پلاستیک جاذب مثل لباس قواصی وگونه های مختلف عایق کاری وجود دارد. کمپانی پوشاک Rhone تکنولوژی Celliant را درقالب تیشرت دو آستین کوتاه در چهار رنگ مختلف عرضه می کند. این پارچه شامل 51 درصد پلی استر Celliant است وهمچنین شامل رشته های نخ SilverTech  است که از طریق مبارزه با باکتری ها، بوی نامطبوع را کاهش می دهد. این پیراهن طوری ساخته شده است که هوا را از خود به راحتی عبور می دهد، با بدن ساییدگی ایجاد نمی کند وهمچنین در ساختن آن از پارچه استرچ چهارطرفه با قابلیت دور کننده رطوبت استفاده شده است.

تیشرت مخصوص دو آستین کوتاه Celliant با قیمت 74 دلار در سایت  Rhone برای فروش گذاشته شده است.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه