اپل و قصد کاهش هزینه آیفون X در سال 2018

  • تاریخ: یکشنبه 30 مهر 1396 - 19:51
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
اپل و قصد کاهش هزینه آیفون X در سال 2018

گزارش جدیدی از شرکت توزیع کننده چینی آیفون اشاره می‌کند که اپل به دنبال توسعه مدلی است که بسیاری از تکنولوژی‌های به کار رفته در آیفون X را در خود دارد و قصد دارد آن را در سال 2018 به بازار عرضه کند.
گزارشی از روزنامه Economic Daily که روز پنج شنبه منتشر شد از طریق منابع ناشناس درون سیستم توزیع محصول اشاره به کد نامهای این محصول جدید کرد. انگیزه‌ی ابتدایی برای توسعه دادن یک گوشی ارزانتر بیشتر بخاطر حساسیت بازار چین است - اما این مدل جدید بالطبع در دیگر بازارها نیز تاثیر خود را خواهد گذاشت.
اگر اسامی رمزی "لیسبون" و "هانگژو" برای مدل جدید آیفون صحت داشته باشد، این اولین باری است که از اسامی شهرها برای محصولات جدید آیفون استفاده می‌شود. قبلا گفته می‌شود که آیفون 8 با نام رزمی "فراری" شناخته می‌شود، اما بیشتر آیفون‌ها از اسامی الفبایی/عددی همچون D22 برای آیفون X  و D20 برای آیفون 8 برخوردارند.
سایت ژاپنی Macotakara بر این عقیده است که انتظار می‌رود محصول جدید از کاهش قیمتی 1000 ینی (90 دلاری) برخوردار خواهد شد - که عموما به هنگام تغییر مدلها بطور سالیانه کاری ثابت و ماندگار است. در هیچکدام از این دو گزارش از سرنوشت خود آیفون X در صورت توسعه مدل جدید چیزی گفته نشده است.
این اولین سالی است که اپل دو خانواده از گوشی‌های مختلف را در یک مراسم معرفی می‌کند. از آنجایی که تفاوت عمده‌ای مابین آیفون 8 و آیفون X از نظر سیستم‌های دوربین وجود دارد، گوشی آیفون X با گپ تکاملی نمایشگر سوپر رتینای OLED و سیستم Face ID که جایگزین اسکنر اثر انگشت شده است، بسیار سرتر به نظر می‌رسد.
گوشی آیفون X از اپل با حافظه 64 گیگابایتی به قیمت 999 دلار به فروش می‌رسد. پیش سفارش این محصول در 27 اکتبر شروع می‌شود و اولین سفارشات در 3 نوامبر به دست مشتری خواهند رسید.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه