تست مقاومت آیفون هشت در مقابل نوت 8 در افتادن از بلندی

  • تاریخ: دوشنبه 3 مهر 1396 - 21:29
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
تست مقاومت آیفون هشت در مقابل نوت 8 در افتادن از بلندی

در طول زندگی هر فردی لحظاتی رخ می‌دهد که در آن قلب شما ضعیف می‌شود و دنیا معنی‌ خودش را برایتان از دست می‌دهد. بله، منظورمان زمانی است که گوشی‌های تماما شیشه‌ی خود همچون آیفون 8 یا نوت 8 که حداقل 800 دلار قیمت دارند را روی زمین می‌اندازید و این حادثه موجب شکستی پشت گوشی، یا جلوی آن و یا هر دو می‌شود. برای جلوگیری از رخ دادن این واقعه، بهتر است بدانیم که شیشه‌ی Gorrila Glass 5 بکار رفته روی نوت 8 و "مستحکم‌ترین شیشه‌ در دنیا" که روی آیفون 8 پلاس بکار رفته است در حقیقت چقدر محکم هستند. این همان جایی است که آزمایش‌های استاندارد Square Trade بسیار مفید هستند.

جدا از آزمایش‌های مرسوم افتادن از بلندی یا زیر تایر ماشین افتادن، این شرکت گارانتی کننده‌ی تلفن آزمایش جدیدی به نام Shot به راه انداخته است که در آن گوشی بطور اتفاقی روی سقف خودروی شما باقی می‌ماند و شما با سرعت دور می‌شوید؛ موردی که انگار این روزها بیشتر و بیشتر اتفاق می‌افتد. شما می‌توانید در ویدیوی بالا تمام جزئیات این آزمایش را مشاهده کنید اما، در آخر، مشاهده می‌کنیم که شیشه‌ی پشتی ترک بر می‌دارد و اینکه آیفون‌های جدید به نظر در تست مقاومت و استحکام بهتر از نوت 8 عمل می‌کنند - بهتر است اگر نوت 8 خریداری کردید به همراه آن یک محافظ لاستیکی نیز تهیه کنید.

نوت 8 در آزمایش افتادن به روی صفحه‌ی جلویی گوشی از نظر تعداد ترک‌های برداشته شده بهتر عمل کرد، هرچند که پس از آن دیگر قابل استفاده نبود، در حالی که آیفون همچنان قابل استفاده نبود. فلز aerospace-grade بکار رفته در گوشی اپل همچنین در آزمایش‌های افتادن روی لبه‌ها بهتر عمل کرد در حالی که همین آزمایش روی نوت 8 باعث شد که این گوشی تکه تکه شود بطوری که حتی نمی‌توان تکه‌های آن را از روی زمین جمع کرد.

 

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه